sunnuntai 31. tammikuuta 2016

!!!

APUAAAA. 


Perjantaina aamupaino 79,7kg !!! 
Parasta aina kun ensimmäinen numero vaihtuu ;o 
Ihanaa!

En tiedä näytänkö kenenkään mielestä yhtään erilaiselta, mutta pakkohan ton melkein kympin on alkaa kohta jossain näkyä... Mahduin mun vanhoihin farkkushortseihin, mikä on kyllä sinällään jo saavutus :D Vielä kun kympin sais pois nii ois ihan jees. ;) 

Pidin pitkään tota ylläolevaa lukua mahdottomana, mutta sitten vaan aloin tekemään ja tässä ollaan. Ohhoh. En oikein tiedä miten kertoa fiiliksiä. Ihan keskenhän tää matka ja syömisen opettelu on. Mutta kyllä toi seiska on niin ihana tossa edessä. Olin niin pitkään sen 95.4kg ja sen jälkeen vielä tosi tosi tosi pitkään 87 - 89kg. 

Hyvä minä.

Kävin myös torstaina psykologilla, ekaa kertaa ikinä julkisella puolella. Oli aika mukava akka, onneksi. Pelotti ihan hirveesti mennä sinne - ajattelin, että ne ei ota mua tosissaan tai en saa apua. Syy siis miksi menin, on tämä väärentynyt minäkuva siitä, että en kelpaa ikinä kenellekään ja en riitä ja ja... ja kaikki ahdistus mikä siitä tulee. Sanoin etten halua, että jos laihdun niin mun pää ei kulje mukana siinä. Sitten on vaan joku toinen asia minkä takia mä en kelpaa ihmisille. Mä oon aina "piiloutunut" tän ylipainon taakse, se on aina ylipainon vika, että jos joku ei musta pidä. Tai en kelpaa. Mutta tarviiko sen olla edes "vika" tai sellanen, jos joku ei tykkää? Eihän kaikilla vaan voi synkata ja se ei sinällään ole mikään vika. 

Osaan paljon ajatella asioita ja nään missä mun ongelma on, mutta 11 vuotta negatiivista paskaa on syövyttänyt mun aivot niin, että mä en kelpaa. Mä en riitä. Mä en oo kenellekään se ykkösvaihtoehto. Ja ylipaino on ollut suuri osa sitä mun kelpaamattomuutta. Ja nyt kun vihdoin sille asialle tapahtuu jotain, en halua, että se tunne jää mun pään sisälle.

Oon muuten vieläkin tuolla "merkittävä lhavuus" alueella. Kelatkaa paljonko oon laihtunut, 15,7kg. Ja edelleen merkittävästi lihava :D Taitaa olla jossain 76,8kg kohdalla se raja, sen alle kun painaa niin on enää vaan "lievästi lihava". Hahahah BMI kyllä "hyvä". 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti