perjantai 15. tammikuuta 2016

Edistystä vihdoin

Jänniä juttuja :D 

Oon lisännyt pelkästään kävelyä ja palannut normaaliin rytmiin vihdoin (tulin lauantaina tosiaan kotiin vasta kuukauden kestäneeltä reissulta). Maanantaina vaaka näytti 83,9kg... mikä oli helvetinmoinen pettymys - sunnuntaina se oli 83,4kg ja samoin vaakapäivän jälkeisenä tiistaina oli 83,3kg. Jotenkin oon varma, että kun oon alkanut stressaamaan näitä vaakapäiviä koska "on pakko laihtua" niin siks siellä on aina vitusti liikaa silloin.

Tein sellasen peliliikkeen, että siirsin vaakapäivän perjantaihin. Ja tänään ekana perjantaivaakapäivänä paino 81,7kg !!! Vitsi olen niin onnellinen. Oon tosiaan lisännyt yhden lenkin pituutta n. 30min. Melkein 2h tulee käveltyä päivässä nykyään. 

Onko teillä selät missä kunnossa? 

Mun selkä on aivan totaalisen rikki. Yläselkä lähinnä. Pitkät selkälihakset ja lavat aivan jumissa. Sattuu pelkkä hengittäminen ja ei tarvitse edes liikkua, ihan kun koko ajan olisi lihakset krampissa. Enkä ymmärrä miten ne noin on aina jumissa. Mulla on kyllä paska sänky mutta... pitäis varmaan oikeesti treenata toi selkä kuntoon, niin vois helpottaa tää. 

Ainiin, kävin sunnuntaina salilla. 
Meidänkin salilla on tosiaan infrapunasauna - aivan täyttä paskaa. Oon ollut aina sitä mieltä, että noi on ihan kusetusta ja oma kokemus ei yhtään lisännyt luottoa :D Infrapunasaunahan lupaa parannuksen kaikkeen ihosta painonhallintaan ja aivan kaikkeen. Ja on mainostekstien mukaan sama asia olla infrapunasaunassa se 15min - 30min kun tekis 10km lenkin. *räkäistä naurua* 

Olin reilu tunnin salilla ja kaikki se hiki mitä mussa oli salilla tullut, kuivui muhun kiinni infrasaunassa (lupaa, että hikoilee 3-4krt enemmän kun normisaunassa). Olin aivan jäässä, oli pakko käydä välillä kuumassa suihkussa lämmittelemässä. Aivan sama kun olisin istunut pukkarissa sen saman ajan... ei saatana. Ja sitten ihmiset uskoo noihin ihan tosissaan? Oikeesti pliis, menkää mieluummin käveleen se 10km. Se on "pikkusen" tehokkaampaa. 

Crosstrainerilla sen sijaan oli hyvät max sykkeet, 170... :D Voin kertoo, et oli hiki. 
Olis hyvä fiilis, jos toi selkä ei olis näin rikki. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti