sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Voihan flunssa

Tällä viikolla tulikin vähän harrastettua tota liikuntaakin.

Maanantaina pt:n kanssa treeni
Tiistaina 60 min uintia
Perjantaina 45 min juoksua
Lauantaina 60 min uintia

Vielä tänään piti mennä juoksemaan, mutta nyt muhunkin on iskenyt joku helvetin flunssa. Naama täynnä räkää ja poskiontelot kipeenä. Vähän on kuumeinen olo, vaikka kuumetta ei varsinaisesti vielä ole. Ei uskalla tässä kunnossa juosta. Mutta silti aika hyvä treenimäärä viikolle mun mittapuulla ja verraten siihen, mitä normisti tekisin. Tuohon tietty vielä joka päiväset kävelylenkit koiran kanssa, mutta en niinkään laske sitä liikunnaksi kun se on ihan normipäivän homma. 

Huomenna vaakapäivä, jännittää.
Seuraavan viikon vaakapäivän jätän ehkä välistä, kun on tuo joulu. Ja aion kyllä syödä suklaata. Se on vaan paha kun on kipeänä ja ei pysty urheilemaan ja vielä aikoo sikailla niin.. :D Ei pysty vaa'alle menemään kyllä välttämättä. Tietty se olis sinällään hyvä käydä, että sais jarrun päälle heti siihen hommaan sitten. 

Mun pitäisi ostaa mun levytankoon lisää painoa. 

Toivottavasti tuo mun urheilu on tuottanut tulosta, ruuat on mennyt suht ok. Eilen söin suklaakeksejä ja join viiniä kaverilla, mutta muuten oon syönyt 3h välein ja järkevästi. Ja juonut paljon vettä. No, huomenna sen näkee sitten.

Tynkäteksti.
Räkä on vallannut mun pään, ei liiku mikään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti