maanantai 14. joulukuuta 2015

-300g

Vedin perjantaina 3 arnoldsia ja silti oli onnistunut tulemaan miinusta :D Whippii! Tästähän voi joku älykkö tehdä päätelmän, että arnoldsit laihduttaa ;) Hahah. 

Tänään oli hauska päivä. 
Tein elämäni ensimmäisen treenin pt:n kanssa. Olin ottanut häneen yhteyttä, josko voisi tehdä mulle kotiin jonkun ohjelman missä käytän levytankoa ja sen painoja esim (koska ne multa löytyy). Mun tanko painaa 6kg ja siihen on 2 x 2,5kg painot. Tää pt kenet valitsin, oon nähnyt hänet joskus salilla ja katselin häntä jo silloin ihastuneena. Tää muija on tosi hyvässä kuosissa itse, tosi rempseä ja asenne kohdillaan. Osasi myös loistavasti hommansa, tietoa ja taitoa löytyi paljon. Hän on niin mun idoli. 

Himaohjelmassa oli mm. killeri habatreeni, maastavetoa, kyykkyä, vatsoja, soutuja, punnerruksia jne... kaikkea mitä tarvitsee. Ja mulla on edelleen habat vielä niin kipeet, että sattuu kirjottaa tätä :D Huomista odotellessa ahahah 8) Jäi kyllä tosi hyvä fiilis käynnistä ja treenistä. 

Pt käski heti ostamaan lisää painoja, koska pystyn kuulemma tekemään painavemillakin painoilla helposti. Apua! :D Kai se pitää ostaa esim 2 x 5kg. Näin aluksi. Ja steppilauta olis tarpeellinen kanssa. 

Kun olis rahaa niin haluaisin niin mennä hänelle esimerkiksi 3 kuukauden valmennukseen, lähtis meinaa toi 15kg ihan kevyesti heittämällä. Mutta nyt pitää pelata näillä korteilla mitä on :D

Mua nauratti tosi paljon kun kerroin hänelle, että kävin perjantaina sikailemassa Arnoldsissa. Hän oli sillee että "siis mitä sä siellä oikein syöt" - mikä kysymys toi nyt on?? Donitseja?? :D Tietty??? :D Taas tuli niin selväksi, miten erilailla ihmiset suhtautuvat ruokaan tai onko ruoka jollekin nautinto tai mitä se on. 

Sain myös kehuja tekniikoista, maastavetoa en osannut joten sen hän opetti mulle. Hän oli tosi hyvä ohjeistamaan ja tsemppaamaan mua treenin läpi. Tuli ihan sellanen fiilis, että "me ollaan tässä yhdessä". Hän pyysi laittamaan viestiä vaikka kuukauden päästä, että miten on mennyt jne. Ja saan tietty laittaa viestiä aikaisemminkin jos siltä tuntuu ja kysellä safka-asioistakin. Tosi hyvä meno, vaikka tavallaan maksoin vaan himaohjelmasta + yhdestä treenistä hänen kanssaan. 

Ainiin, tehtiin myös Omron kehonkoostumusmittaus. Sehän ei siis kerro kun painon, bmi, rasvaprosentti, lihasprosentti, lepokulutus ja viskeraalinen (sisäelin)rasva. 

bmi 32,5
rasvaprosentti 48
lihasprosentti 22,9
lepokulutus 1507kcal
viskeraalirasva 7

Selväähän oli ilman jo tota mittaustakin, että mun kropassa on liikaa rasvaa :D Hän ei sanonut mitään lukuja mitä rasva- ja lihasprosentin pitäisi olla, mutta sanoi (ja olin toki samaa mieltä), että niiden pitäisi tavallaan tulla lähemmäksi toisiaan. Eli rasvaa pois ja lihasta tilalle. I couldn't agree more. 

Lepokulutus oli ihmeen korkea. Ja viskeraalirasva alle 10 on ihan jees. Pyrin kyllä pienempään lukemaan. Ajattelin, että tämä mittaus olisi hauska tehdä esimerkiksi puolen vuoden treenien jälkeen uudestaan. 

Kohtahan tää homma lähtee käsistä - pt, salijäsenyys ja himaohjelma. Vielä jonkun pitäisi suoriutua noista kaikista ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti